Wedstrijden > Good Luck 1 - ADO 1

Datum: 16 april 2016
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck wint van nummer twee ADO

Zaterdag 16 april was ADO uit 's Gravendeel te gast in Middelharnis. De gasten staan op de tweede plaats en Good Luck op de zesde plaats in de derde klasse I. De korfballers uit Middelharnis openden de score, maar beide ploegen hadden duidelijk moeite met de wind. Na een 2-0 voorsprong wist ADO met afstandschoten van de heren langszij te komen. Good Luck was ongeduldig in de aanval, waardoor er een 3-4 ruststand op het scorebord stond.

In de rust werd het strijdplan nogmaals goed doorgenomen en de rood-witten begonnen de tweede helft vol vertrouwen. Na enkele minuten stond het 5-4 en de voorsprong werd rustig uitgebouwd. De gasten lieten het gaatje echter niet groter worden, maar konden geen vuist meer maken voor een gelijkspel. Good Luck speelde de wedstrijd geduldig uit en de arbiter floot af bij 10-8. Een prima wedstrijd en belangrijke punten voor Good Luck. Komende zaterdag is Good Luck te gast bij Olympia uit Spijkenisse.