Wedstrijden > Blauw Wit 2 - Good Luck 2

Datum: 28 mei 2016
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 verliest laatste wedstrijd van seizoen

De laatste wedstrijd van dit seizoen was er eentje die vol stond met sentimenten. Dit begon al tijdens de reis naar Kloetinge alwaar Blauw Wit 2 onze gastheren waren. Een plotseling optredende aanval van traanogen zorgde voor een pitstop. Was het hooikoorts, werd er echt zoveel gelachen of was het gewoon pure emotie voor de coach bij zijn laatste wedstrijd.

In de eerste helft werd er prima gespeeld door de rood witten die de blauw witten werkelijk overklasten. Zowel de verdedigende als de aanvallende rebound werden continu gepakt. Zeker verdedigend was dit van groot belang want Blauw Wit kwam hierdoor niet verder dan 1 schots aanvallen. Dit knaagde aan het vertrouwen en werd perfect uitgebuit door Good Luck.

De rust stand was dan ook een terechte 4-8 voorsprong voor Good Luck.

In de tweede helft werd het door de frustraties van Blauw Wit wat fysieker. De scheidsrechter kwam hierdoor in de problemen en kon of wilde hier niet tegen optreden.

Good Luck liet zich hierdoor overbluffen en langzaam maar zeker kreeg Blauw Wit weer grip op de wedstrijd.

Via 5-9 werd het 9-9 en 10-10. Via het derde doelpunt van Yorick Huizer kwamen we weer op voorsprong 10-11. Yorick kreeg hierna gelijk en publiekswissel vanwege het feit dat hij zijn laatste wedstrijd speelde. Dit betekende ook het debuut van Eelco van der Sluijs na 8 maanden blessureleed.

Blauw wit scoorde de 11-11 en denderde door naar 14-11 waarna de ingevallen Brian Krijger de laatste voor Good Luck 2 in dit seizoen middels een korte kans binnen schoot. Eindstand 14-12.

Een prima eerste helft gevolgd door een matige tweede helft met een zeer matig leidende scheidsrechter. Maar goed het mocht de pret niet drukken.

Good Luck 2 kan terugkijken op een prima seizoen met als hoogtepunt natuurlijk het kampioenschap in de zaal.

Bedankt luitjes en veel succes volgend seizoen!