Wedstrijden > Good Luck C2 - Oranje Wit C3

Tekst: Irene van Peperstraten
Foto('s): Irene van Peperstraten

Good Luck C2 - Oranje Wit C3

De C2 heeft het dit seizoen wat zwaarder als dat ze gewend zijn en hebben tot nu toe dan ook al hun wedstrijden verloren. Deze zaterdag stond de laatste wedstrijd van het veldseizoen op het programma. Het was heel duidelijk dat de kinderen veel geleerd hebben van de afgelopen wedstrijden, want waar ze een paar weken geleden nog binnen 10 minuten met ruime cijfers achter stonden, lieten ze zich nu niet verrassen en ging de strijd in de eerste helft gelijk op. Als ik me niet vergis, gingen ze met 2-2 de rust in. Uiteindelijk werd de wedstrijd met 2-5 verloren en dat was vooral jammer omdat er best nog wel goede kansen waren voor Good Luck, die helaas niet afgerond konden worden. Maar Oranje Wit was duidelijk sterker en Good Luck heeft dan ook goed spel geleverd en de achterstand zoveel mogelijk weten te beperken. Als deze leercurve zich zo doorzet dan mogen we in de zaal weer hele leuke wedstrijden verwachten van dit team!