Wedstrijden > Atlas 1 - Good Luck 1

Datum: 15 oktober 2016
Tekst: Arnold Jansen

Good Luck tankt vertrouwen voor het zaalseizoen

Good Luck moest aantreden tegen de nummer 2, Atlas. Atlas staat er bekend om dat ze veel op de ballijn verdedigen en dat de doelpunten moeten komen van de heren, zo bleek ook deze wedstrijd. Good Luck was de eerste helft te lief voor de tegenstander die er regelmatig behoorlijk inklapten. Atlas sloeg al snel een gat van 4 punten en breidde dat uit richting de rust, 10-4. De 2e helft begon met veel doelpunten aan beide kanten na een minuut of 15 in de 2e helft stond het al 16-8 en leek Good Luck tegen een grote nederlaag aan te lopen. Good Luck bleef doorgaan met goed korfbal en veel strijd en kon zo nog 5 doelpunten maken en de aanval van de thuisploeg neutraliseren, uitslag 16-13. In deze 2e helft heeft Good Luck na een paar mindere wedstrijden weer laten zien dat als de afspraken nageleefd worden en er met veel strijd gespeeld wordt, we het ook de kampioenskandidaten lastig kunnen maken. Good Luck begint 12 november het zaalseizoen, het programma is nog niet bekend.