Wedstrijden > Atlas 2 - Good Luck 2

Datum: 15 oktober 2016
Tekst: Rianne Tiggelman

Good Luck 2 sluit eerste helft veld met winst af

Good Luck 2 was zaterdag te gast bij koploper Atlas 2 in Ritthem. Een ploeg die we al kennen. Een ploeg waarvan we weten dat vooral de heren de doelpunten maken. We wisten dat de wedstrijd niet gemakkelijk zou zijn. We namen het vertrouwen van de vorige wedstrijd mee naar Ritthem. Dat het vertrouwen en de drive om te winnen er was, bleek uit de 2-0 voorsprong. Atlas 2 ging scoren, maar bleef tot aan rust 2 doelpunten achter. We gingen de rust in met 5-7. Na de rust moesten we toeslaan, het gat groter maken. Het gat werd groot, van 5-7 ging de voorsprong naar 5-12. Atlas 2 zag de punten naar Middelharnis vertrekken. Doordat het spel aan onze kant wat meer inzakte, greep Atlas 2 hun kans. Het gat van 7 doelpunten werd kleiner gemaakt door de heren van Atlas 2. Er vielen 4 afstandsschoten door de korf. Er werd nog een doorloopbal gescoord door Good Luck 2 en vervolgens wist Atlas 2 ook nog te scoren. Opdracht in de laatste minuut, de aanval moest lang spelen. Dit werd goed opgepakt, de scheidsrechter floot af bij 10-13. De punten gingen mee naar Middelharnis.