Wedstrijden > Good Luck 3 - Terda 2

Datum: 29 oktober 2016
Tekst: Maarten Kreeft

Good Luck 3 - Terda 2

Daar was alweer de laatste wedstrijd van het veldseizoen 2016. Een seizoen wat voorbij was gevlogen en waar menig doelstelling was behaald. Veter strik diploma's waren uitgedeeld. Spelers waren na 3 jaar eindelijk op de hoogte dat er niet gelopen met de bal mag worden tijdens een wedstrijd. Een bijzonder geslaagde seizoen. Er waren zowaar speler aanwezig op de trainingen. Chappeau.

Een wedstrijd die 29-10 gepland stond, we vreesde voor een wedstrijd in een halve meter sneeuw. We hadden al een oranje bal besteld, zodat we deze nog waar zouden nemen tijdens de wedstrijd. Maar het viel alles mee, de thermometer klokte 19 graden, wel in de zon en uit de wind en binnen in de kantine, maar toch. Daniel was wat verkouden en had voor de zekerheid thermo ondergoed aangedaan. Na de derde warmte klop, besloot hij toch deze maar uit te trekken.

We speelde op een net opnieuw ingezand veld, alvast winter klaar gemaakt. Twas wel gek zand. Zwart korrelig zand, Daarop zou de bal beter stuiteren en viel je zachter. Marco had het voor een prikkie op de kop kunnen tikken. Wel moesten we heel goed douchen na de wedstrijd, i.v.m. eventuele bijwerkingen.

Dat het lekker weer was viel de scheidrechter Hans ook op. Halverwege de wedstrijd had hij zijn strandstoel er maar bij gepakt. Hij is wel weer lekker bijgekleurd dat dan weer wel.

Anne had er lekker de vaart in, 10 doorloopballen later had ze er nog geen ingegooid, een knappe prestatie, dat kunnen weinig mensen je na doen. Ja Daniel dan, met korte kansjes en Marco en Ingrid. We hebben onze reputatie weer waar gemaakt.

Verder was het hartstikke gezellig en zijn we alle weer klaar voor het zaal seizoen. Tot dan.