Wedstrijden > Oranje Zwart 3 - Good Luck 3

Datum: 17 december 2016
Tekst: Maarten Kreeft

Good Luck 3 sluit jaar in stijl af, en vier keer is ook scheepsrecht

Op 17 november speelde Good Luck 3 de verre uitwedstrijd bij Oranje Zwart 3 in Heinenoord. Op voorhand zou het al een moeilijk verhaal gaan worden. Immers, de sterspeler heeft nu echt huisarrest gekregen van zijn vrouw ivm de aanstaande gezinsuitbreiding. Voor teammanager Harm maakte dit een en ander wel wat makkelijker, want er hoefde ook geen telefonist(e) geregeld te worden voor op de bank. Het schijnt dat Kreeft nu zelf op zijn eigen bank zit met zijn telefoon in zijn hand tot zijn vrouw belt dat de weeen te heftig worden. Om de tijd wat te doden wordt de gebruiksaanwijzing van het befaamde koffiezet apparaat van de kraamsuite alvast doorgenomen. We wensen Kreeft veel succes!

We gingen met 3 auto's richting Heinenoord, omdat Maert op de terugweg nog een rolstoel moest ophalen die hij voor een koopje had kunnen krijgen via Marktplaats. Achteraf gezien had hij dit beter op de heenweg kunnen doen, dan had hij er tijdens de wedstrijd ook nog wat aan gehad.

Ook hadden we ons wat versterkt met Jasmijn uit de B1, niet alleen in het veld, maar ook op de tribune, want we hadden ineens ook 2 supporters. Deze supporters waren zeer onder de indruk van het spel van Good Luck 3. Zeker de derde helft werd geprezen. Het wedstrijdprogramma waar jullie om vroegen zal nog verstuurd worden.

Het was weer hartstikke gezellig. Een aantal mensen hielpen weer aardig wat kansen om zeep. We zullen geen namen noemen Yvette, Anouchka, Marco, Harm, Jasmijn, Anne, Daniel, Maert, Gijs. Daniel hield het het strafworpensyndroom in ere, waar Harm het weer voor korte tijd verbrak.

Als vanouds hebben we een uurtje lekker gebald, en de punten bij de tegenstander gehouden.

Er is hoop, want op 7 januari verwachten we de sterspeler weer terug in de basis, en is er eigenlijk geen ander scenario dat de punten op Flakkee blijven.

Good Luck 3 wenst iedereen alvast gezellige dagen en een gelukkig nieuwjaar. Ook nog een tip van Daniel, de kerstmaaltijden van Maitre Andre liggen na de kerst ook nog bij de Albert Heijn, maar dan zit er zo'n 35% sticker op. Doe er uw voordeel mee.

Oja 20 januari dartavond en 24 maart feestavond in de kantine.