Wedstrijden > Good Luck 1 - Blauw Wit 1

Datum: 18 februari 2017
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck ook volgend seizoen 3e klasser!

Op zaterdag 18 februari stond de kraker tegen Blauw Wit uit Kloetinge op het programma. De gasten staan weliswaar laatste met nul punten, maar al jaren is Blauw Wit een geduchte tegenstander. Dit jaar strijden beide ploegen voor behoud in de 3e klasse. Good Luck stond voorlaatste en met nog drie wedstrijden voor de boeg zou bij winst Good Luck veilig zijn en dat geschiedde.

De korfballers uit Middelharnis begonnen zonder de geblesseerde basisspelers Djoel Hullegie en Ivo Kroon. Eelco van der Sluijs en Hans Peterse hebben op een voortreffelijke wijze hun plaats ingevuld. De Staver was afgeladen met het trouwe publiek en ploegjes van de week, Good Luck D1 en E2. De wedstrijdbal werd geschonken door De Bonte Financieel Advies. Helaas was de eerste helft van de zijde van Good Luck zeer matig, 4-8 met rust. De tweede helft richtte de ploeg van coach Muis zich op, speelde met vertrouwen en passie en liet het belang van deze wedstrijd zien. Blauw Wit werd compleet weggespeeld, met als resultaat een eindstand van 14-10 en veilig gespeeld!