Wedstrijden > Good Luck B1 - DeetosSnel B3

Datum: 18 november 2017
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck B1 koploper na 2e winstpartij op rij!

Afgelopen zaterdag 18 november stond de 2e thuiswedstrijd van dit zaalseizoen op het programma voor de B1.

Vorige week werd er gewonnen met 8-4 van SKV B1 en deze wedstrijd waren de spelers van Deetos Snel B3 te gast in de Staver.

Good Luck begon voortvarend aan de wedstrijd met 2 goede doelpunten van Mayke en ging daarna goed door. Met doelpunten van Lexie, Mandy, Anne, Wout, Nathalie en volgens mij Amy werd via een 5-1 ruststand uiteindelijk met 9-2 gewonnen.

Weer een goede uitslag maar wat belangrijker is er zaten een aantal mooie goed uitgespeelde kansen bij die goed werden afgemaakt. Leuk om te zien dat de trainingsarbeid ook resultaat oplevert (lange lijn / korte lijn).

Goed gedaan jongens en meiden!

Volgende week staat de lastige uitwedstrijd tegen Albatros B3 op het programma. Deze ploeg staat op dit moment op de 2e plaats in de poule. Er is dus sprake van een heuse topper!