Wedstrijden > VIOS B1 - Good Luck B1

Datum: 24 februari 2018
Tekst: Adwin Krijger

Kans op kampioenschap glipt door de vingers bij B1

Afgelopen zaterdag reisde de B1 incompleet af naar Klundert voor de wedstrijd tegen Vios (W) B1. Wout is zoals inmiddels gebruikelijk in de voorjaarsvakantie afwezig en Roeland ging op zoek naar een mooie vervolgopleiding.

De heenwedstrijd werd in de Gooije gewonnen met 9-5 door Good Luck al was dat wat vertekend want Vios was in Dirksland heel gevaarlijk met het schot. De kansen werden deze wedstrijd beter benut door de rood witten.

De wedstrijd van gisteren begon spectaculair met 2 doelpunten in de eerste minuut van de wedstrijd (1-1). Daarna brak er een periode aan van kansen missen door Vios en weinig creëren door Good Luck. Bij rust stond er een 4-3 voorsprong voor Vios op het scorebord. Via 4-4 kwamen we toch op een 4-5 voorsprong maar glipte de winst uiteindelijk toch nog door onze vingers. Tot overmaat van ramp ging Mandy, kort voor het einde, nog door haar enkel en zij moest met veel pijn de wedstrijd verlaten.

De eindstand werd 5-7, jammer maar de tegenstander was vandaag ietsjes beter dan ons al werden zij wel wat geholpen door de scheidsrechter met 4 strafworpen.

De laatste wedstrijd tegen Focus gaat daarom nergens meer om want zij zijn vandaag zonder te spelen kampioen geworden. Toch willen we revanche nemen voor deze wedstrijd die we door onze oliebollen benen verloren met 3-10.