Wedstrijden > Good Luck 1 - Terda 1

Datum: 15 september 2018
Tekst: Rianne Tiggelman

Eerste punten voor Good Luck 1

Op zaterdag 15 september stond de eerste competitiewedstrijd op het programma voor Good Luck 1 tegen Terda 1. De ploeg uit Breda was te gast op sportpark de Oostplaat. Nieuwe competitie, nieuwe coach en aanvoerder Arnold Jansen weer binnen de lijnen (terug na blessure). Good Luck begon goed aan de wedstrijd en de openingstreffer kwam op naam van Britt Kievit. Tot aan de rust bleef Good Luck op voorsprong. Ruststand: 5-2. Hier en daar werden nog wel wat kansen gemist, maar toch een goede eerste helft. In de tweede helft van de wedstrijd kwamen de Rood Witten los, wat resulteerde in een voorsprong van 5 doelpunten. Terda probeerde de voorsprong weer wat kleiner te maken, via 2 doelpunten (waaronder een strafworp). Good Luck liet Terda niet meer dichterbij komen en ging van een 8-5 voorsprong naar een 12-5 voorsprong! Terda maakte nog 2 doelpunten. Winst en punten voor Good Luck 1! Een mooi resultaat voor een eerste wedstrijd onder leiding van coach Petri van Dijk.

Eindstand: 12-7.