Wedstrijden > Good Luck 1 - Focus 1

Datum: 13 april 2019
Tekst: Rianne Tiggelman

Good Luck 1 - Focus 1

Zaterdag 13 april ontving Good Luck de ploeg uit Etten-Leur, Focus. De ploeg van Petri van Dijk speelde met een niet compleet eerste en had 3 spelers uit het tweede in de basis staan. Het liep gedurende de wedstrijd niet altijd even lekker, het zag er vooral moeizaam uit. Het spel was vaak traag, kansen werden gemist en ballen werden slecht gegooid. Focus verzuimde helemaal om te scoren, maar kreeg zeker kansen. Na rust (5-0) kon Good Luck de score ruim verdubbelen en kreeg 2 doelpunten tegen. Moeizaam of niet, winst voor Good Luck. Eindstand: 13-2.

Good Luck mag zich nu koploper noemen. Aanstaande donderdag speelt Luctor tegen Volharding en de verwachting is dat Luctor weer op gelijke stand komt met Good Luck.

Aanstaande zaterdag gaat Good Luck op bezoek bij Luctor, dat wordt spannend! Wie komt dan 2 punten los?! Of eindigt ook de uitwedstrijd in een gelijkspel?