Wedstrijden > Good Luck 1 - Stormvogels 1

Datum: 7 september 2019
Tekst: Rianne Tiggelman

Verlies voor Good Luck in openingswedstrijd

In een regenachtig Middelharnis speelde Good Luck tegen het bekende Stormvogels. In de eerste helft van de wedstrijd liep de ploegen vrij gelijk op. Echter was het Stormvogels die voor rust de leiding pakte en een gat sloeg van 4 doelpunten. Opdracht voor de ploeg van Petri van Dijk om het gat te verkleinen en zeker niet groter te laten worden. Al snel na de start van de tweede helft bracht Frederique Abbas het verschil terug naar 3 doelpunten (5-8). Good Luck kreeg voldoende kansen, maar deze vielen niet. Stormvogels benutte de kansen wel en deed wat Good Luck wilde voorkomen; het gat groter maken. In de laatste 5 minuten van de wedstrijd maakten Anouk Krijger en aanvoerder Maaike van Welsenis nog 2 fraaie doelpunten. Good Luck kwam helaas te kort tegen Stormvogels en zag de punten naar Westkapelle vertrekken.

Aanstaande zaterdag gaat de ploeg op bezoek in Helmond bij OEC.

Eindstand: 7-14.