Wedstrijden > Attila 1 - Good Luck 1

Datum: 28 september 2019
Tekst: Rianne Tiggelman

Goede wedstrijd voor Good Luck in Eindhoven

Op zaterdag 28 september was Good Luck te gast bij Attila in Eindhoven. De Rood Witten gingen met goed vertrouwen de wedstrijd in. Dat het team vertrouwen had in de wedstrijd en in elkaar, was aan het spel te zien. De ploeg speelde met een flinke dosis overtuiging en ging de strijd aan om nu eindelijk die eerste punten te pakken. De ploegen waren aan elkaar gewaagd en lieten elkaar niet ver uitlopen. In de tweede helft was het Good Luck die een voorsprong van 2 punten pakte. Good Luck zocht naar dat 3e doelpunt om het verschil te kunnen maken, maar het was Attila die het verschil terugbracht naar 1 doelpunt. Bij de 14-14 stand was het dan ook erg spannend. Attila pakte dat 15e doelpunt en hiermee de voorsprong. Vlak voor tijd was het Frederique Abbas die bijna de gelijkmaker scoorde, maar deze draaide uit de korf. Na het eindsignaal was de terechte teleurstelling zichtbaar, maar deze wedstrijd liet duidelijk zien dat Good Luck zeker in de 3e klasse thuis hoort.

Aanstaande zaterdag staat de thuiswedstrijd tegen KVK 1 op het programma. Aanvang: 15.30u.