Wedstrijden > Good Luck 1 - ACKC 1

Datum: 18 februari 2006

Scheidsrechters en Good Luck

Na verleden week een slechte wedstrijd gespeeld te hebben tegen Sagitta, met een scheidsrechter die Good Luck volgens zijn zeggen nog in bescherming had genomen, deze week nieuwe kansen voor het eerste team om van de hatelijke 0 punten af te komen. Het mag echt niet lukken dit zaalseizoen, na een redelijk goede wedstrijd staan we weer met lege handen... 15 - 17. Tot 3 - 3 na 10 minuten ging de strijd gelijk op, daarna profiteerde ACKC van een aantal foutjes in verdedigend opzicht door 4 keer op rij te scoren, wat een stand van 3 - 7 op het scorebord bracht. Het verschil van 3 doelpunten bleef omdat vanaf dat moment om en om gescoord werd zodat een ruststand van 9 - 11 verscheen.

Na de rust een nog feller Good Luck, door een vrije bal van Liesbeth 10 - 12. Na een schitterende doorloper van dezelfde dame dacht Good Luck op 1 punt te komen, 12 - 13, maar toen besefte de scheidsrechter dat hij ook mee wilde doen en keurde deze doorloper af wegens snijden. Logisch gevolg: bal naar de andere kant en score voor ACKC, 11 - 14. Toen ook Nico een vrije bal tegen kreeg, nadat hij door zijn tegenstander tegen de paal werd gekwakt, je raadt het al: score ACKC, 11 - 15. De laatste 20 minuten waren voor Good Luck, van 11 - 15 kwam het terug tot 15 - 16, maar zoals eerder vermeld bleven we met lege handen staan.

Score's Good Luck - Nico 1, Arno 2, Jan Willem 5, Leo 4, Liesbeth 2, Heidi 1

Volgende week Good Luck - Olympia 15.15 uur