Wedstrijden > Good Luck 1 - Olympia 1

Datum: 25 februari 2006

Olympia komt van een koude kermis thuis

Het is zo ver... Afgelopen zaterdag heeft Good Luck 1 de hatelijke 0 punten weggewerkt. De gehele week al was er het gevoel van "deze gaan we winnen". In de laatste thuiswedstrijd moest het gebeuren, zeker voor de trouwe supporters moest er gewonnen worden. Een uiterst gefocust Good Luck liet er geen gras over groeien en via Liesbeth, Leo en 2 keer Heidi stond er na 10 minuten een ongekende 4 - 0 stand op het scorebord. Dat we het heel vreemd vonden bleek wel in de volgende 17 minuten. Omdat wij veel kansen misten om verder uit te lopen en de wedstrijd al voor de rust te beslissen kon Olympia terugkomen. Na 27 minuten stond een gelijke stand op het bord: 4 - 4. Maar wat we een poosje gemist hebben, namelijk de veerkracht van Good Luck, was terug en via Liesbeth (2 keer) kwam het rustsignaal met een 6 - 4 stand.

In de tweede helft is eigenlijk de overwinning geen moment in gevaar geweest, een geconcentreerd Good Luck bleef korfballen voor wat het waard was en de supporters kregen waar ze eigenlijk al zo lang recht op hadden... een overwinning. De stand bij het laatste fluit signaal: Good Luck... 14 - Olympia... 11. Met elkaar en vooral met een goede teamgeest kon er na afloop gefeest worden alsof het een kampioenschap betrof. De champagne smaakte lekker en ik heb nog niet zo lekker geslapen deze zaalcompetitie. Supporters allemaal bedankt, deze overwinning komt jullie toe.

Score's Good Luck : Liesbeth 4 - Heidi 3 - Myrna 1 - Leo 4 - Jan Willem 2