Wedstrijden > Good Luck 1 - Luctor 1

Datum: 13 mei 2006

Good Luck te lief voor Luctor

Zaterdag 13 mei, na 2 verplichte rustweken eindelijk weer competitie voor Good Luck. Op bezoek in Middelhanis was Luctor uit Terneuzen. Het begin was erg veelbelovend voor Good Luck. Binnen 35 seconden zette Nico de thuisploeg via een doorloper op 1 - 0, al snel gevolgd door Myrna: 2 - 0 (korte bal achter de korf). Na ongeveer 4 minuten wedstrijd de eerste scoringskans voor Luctor: 2 - 1. Good Luck schakelde één tandje bij en via Ingmar (Jeroen afwezig) van afstand en Arno (korte bal) kwam Good Luck op 4 - 1. Door 2 onoplettendheden in de verdediging, waar Luctor slim van profiteerde, 4 - 3. Via Ingmar met een slimme omdraaibal 5 - 3. Nog één keer kwam Luctor op 1 doelpunt achterstand (5 - 4) maar Good Luck zorgde via Myrna (afstand), Jan Willem (korte kans), Heidi (afstand) en Liesbeth (afstand) voor een comfortabele ruststand van 9 - 5.

Na de thee werd het binnen de minuut door Heidi 10 - 5, waarna een periode volgde in het warme zonnetje waarbij om beurten gescoord werd: 10 - 6, 11 - 6 Arno (afstand), 11 - 7, 12 - 7 Heidi (afstand) en 12 - 8. Door het missen van een paar opgelegde kansen verzuimde Good Luck om de wedstrijd definitief te beslissen, maar via Liesbeth (vrije bal) en Arno (strafworp) kwam Good Luck op 6 punten voorsprong: 14 - 8. Vanaf dat moment was de concentratie weg bij Good Luck en maakten we het ons onnodig moeilijk, medelijden met de tegenstander die zo ver had moeten reizen misschien. Waar Luctor nog 5 maal de bal door het kunststof kreeg, lukte het Good Luck nog één maal. Liesbeth zorgde voor de 15e treffer, waardoor de eindstand van 15 - 13 in de boeken verdween.

Bij vlagen een leuke wedstrijd om naar te kijken, maar een te lief Good Luck.

Doelpuntenmakers: Myrna 2 - Heidi 3 - Liesbeth 3 - Nico 1 - Ingmar 2 - Jan Willem 1 - Arno 3