Wedstrijden > Good Luck 2 - Bolnes 4

Datum: 10 april 2004

Good Luck 2 opnieuw niet langs Bolnes 4

Op 10 april 2004 stond de wedstrijd tussen Good Luck 2 en Bolnes 4 op het programma. Voor de zaal werd er gelijkgespeeld in Ridderkerk. Dit was toen een teleurstelling voor de Good Luck-ers, omdat er toen wel degelijk sprake was van krachtverschil. Bolnes 4 stond voor deze wedstrijd op de tweede plaats. Dit zegt niet zoveel, omdat de ploegen die op plaats twee tot en met vijf staan behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.

Bij Good Luck 2 begonnen Leonie Noteboom en Lisette Kransse in de basis. Dit doordat Anne Los niet kon spelen en Myrna van Brussel in de basis stond bij Good Luck 1. Op de bank begon Adwin Krijger.

Na een paar minuten opende Bolnes de score uit een strafworp, waarna Good Luck direct weer gelijkmaakte. De 2 - 1 liet ook niet lang op zich wachten en Bolnes maakte weer gelijk. Beide ploegen volgde elkaar op de voet tot 4 - 4. Vanaf dat moment probeerde Good Luck een gat te slaan. Good Luck was duidelijk de betere ploeg met lange aanvallen, waar Bolnes maar heel korte aanvallen had. Helaas had men veel pech met de afronding. Vooral de kansen van Leonie Noteboom draaide steeds uit de korf. Het was echter Ingmar Adam die daar minder moeite mee had. Zolang de kansen buiten de 2 ½ meter bleven kon hij de korf aardig vinden. Dit resulteerde in een 6 - 4 tussenstand. Bolnes kwam nog terug tot 6 - 5, waarna de ploegen gingen rusten.

Good Luck kwam matig uit de kleedkamers. Bolnes kwam zelfs op een 6 - 7 voorsprong. Gelukkig duurde het niet lang voordat het weer gelijk werd. Good Luck kwam tot twee maal toe weer op voorsprong. Een kwartier voor tijd werd de wedstrijd wat grimmig. De Ridderkerkers konden niet zo goed tegen de soms ongelukkige overtredingen van Good Luck en reageerden daar nogal kinderachtig en overdreven op. De scheidsrechter trapte daar gelukkig niet in. Good Luck raakte hier echter wel een beetje door uit de wedstrijd en Bolnes kwam op een gevaarlijke 9 - 10 voorsprong. Invalster Thea Melaard scoorde de 10 - 10 en met nog vijf minuten op de klok was er nog van alles mogelijk. Bij Good Luck wilde de aanvallen echter niet meer zo lopen, maar Bolnes scoorde ook niet meer en zo eindigde de tweede confrontatie opnieuw in een gelijkspel.

Gezien het laatste kwartier mocht Good Luck 2 tevreden zijn met 1 punt, maar toch overheerste de teleurstelling een beetje. Net als de vorige keer was Good Luck 2 de betere, maar helaas is dit niet tot uiting gekomen in de score. Volgende week speelt Good Luck 2 tegen het lastige Snel 3.

Doelpunten Good Luck: Ingmar Adam (5), Gijsbert Gille (2), Thea Melaard (1), Petra v/d Valk (1), Leo v/d Made (1)