Wedstrijden > ONDO 2 - Good Luck 2

Datum: 14 februari 2004

ONDO 2 - Good Luck 2

Voor de kampioenswedstrijd van Good Luck 1 moest ook Good Luck 2 nog een wedstrijd afwerken tegen het tweede team van ONDO. In deze wedstrijd zou de tweede plaats bevochten worden. In de thuiswedstrijd tegen ONDO 2 speelde Good Luck 2 de beste wedstrijd van het seizoen, in Middelburg echter de slechtste....

Bij Good Luck startte Leonie Noteboom in de basis. Petra v/d Valk was ook weer terug van een blessure, maar begon wel op de bank naast Adwin Krijger.

Al in de eerste fase werd de toon gezet voor een slechte wedstrijd. ONDO scoorde al direct in de eerste aanval uit een strafworp en de 2 - 0 liet ook niet lang op zich wachten. Ook het tweede aanvalsvak bracht aanvallend erg weinig en zo sloeg ONDO al snel een groot gat: 4 - 0. Good Luck kwam terug tot 4 - 2, maar kon niet doorzetten. Aanvallen liepen gewoon niet, schoten kwamen tegen de korf aan of kwamen niet eens in de buurt van de korf wat erg veel balverlies opleverde. Het was dan ook niet verwonderlijk dat ONDO weer uitliep naar vier punten verschil. De ruststand werd bepaald op 7 - 3.

Ondanks dat het spel haast niet slechter kon ging het in de tweede helft ook niet veel beter. ONDO liep uit naar een uitzichtloze 11 - 3 tussenstand. Adwin Krijger verving een kwartier voor tijd Ingmar Adam, maar kon het tij ook niet keren. De doelpunten van Myrna van Brussel en Dick Boeter maakten de stand alleen nog wat dragelijker. Bij 12 - 5 floot de scheidsrechter voor het laatst.

Good Luck 2 moet de tweede plaats dus afstaan aan ONDO 2. Hopelijk gaat het de laatste twee wedstrijden wat beter en worden er dan wel punten gehaald. Deze wedstrijd moet maar snel worden vergeten.

Doelpunten Good Luck: Dick Boeter (2), Kim Noteboom (1), Myrna van Brussel (1), Ingmar Adam (1)