Wedstrijden > Good Luck 2 - Oranje Zwart 2

Datum: 3 januari 2004

Good Luck 2 - Oranje Zwart 2

Op 3 januari stond de thuiswedstrijd tegen Oranje Zwart 2 op het programma. Oranje Zwart 2 staat met twee punten ongeveer onderaan de lijst. Dit wil toch niet alles zeggen, dus moest Good Luck 2 gewoon weer aan de bak. Anne Los komt terug naar Good Luck 2 en begon ook in de basis. Wissels van vandaag waren Thea Melaard, Dick Boeter en Arno Doornhein. Zij zouden allen invallen in de tweede helft.

Er werd moeizaam begonnen, toch wist Good Luck op 2-0 voorsprong te komen. Toen kreeg Good Luck het moeilijk in de aanval. Lange aanvallen leverden niets op, de ballen vielen er niet in. Daardoor kon Oranje Zwart ook tegenscoren en 2-1 bleef het tot 7 minuten voor rust. Vlak voor rust wist Good Luck weg te lopen van Oranje Zwart en met 5-1 gingen de ploegen rusten.

Na rust leek Oranje Zwart terug in de wedstrijd te komen. Waar het in de eerste helft Good Luck was wat alleen kon scoren begon ook Oranje Zwart dat te doen, wat resulteerde in een 7-4 tussenstand. Good Luck zette weer een tandje bij en kwam op 11-4, waardoor de wedstrijd werd beslist. Beide ploegen wisten in de slotfase nog een paar doelpunten te maken wat betekende dat Good Luck 2 terecht won met 13-7. Opnieuw twee punten dus in een toch zwakke wedstrijd van de kant van Good Luck 2.

Doelpunten Good Luck 2: Petra v/d Valk (4), Anne Los (2), Leo v/d Made (2), Myrna van Brussel (1), Adwin Krijger (1), Dick Boeter (1), Ingmar Adam (1), Gijsbert Gille (1)