Wedstrijden > NIO 1/2 - Good Luck 1/2

Datum: 8 november 2003

NIO 1/2 - Good Luck 1/2

Op zaterdag 8 november reisde de selectie van Good Luck af naar Schiebroek voor het tweede oefenduel in de zaal. Good Luck 2 begon matig en stond binnen korte tijd met 6 - 0 achter. Het leek niet echt op gang te komen. Halverwege de eerste helft kwam Good Luck 2 toch op gang en verkleinde de achterstand tot 2 doelpunten. Toch kon Good Luck 2 niet de aansluiting vinden en verloor de oefenwedstrijd met 11 - 8.

Vervolgens trad Good Luck 1 aan tegen NIO 1. Good Luck 1 heeft sinds twee weken een nieuwe trainer/coach, te weten Jan de Leeuw. Het zou een aantrekkelijke wedstrijd worden met veel doelpunten. NIO schoot vanuit alle hoeken raak, hoe goed Good Luck ook verdedigde. Toch kon Good Luck constant de aansluiting vinden, echter keken de korfballers uit Middelharnis constant tegen 1 of 2 doelpunten achterstand aan. Halverwege de tweede helft ging Good Luck langs zij. Vervolgens maakte NIO enkele minuten voor tijd haar 17e treffer en tevens de gelijkmaker. Good Luck drukte nog even door en bepaalde de eindstand van het aantrekkelijke duel op 17 - 19.