Wedstrijden > Good Luck A - Swift A2

Datum: 6 september 2003

Van uw reporters...

Op zaterdag 6 september stond Good Luck A - Swift A2 op het programma. Bij Good Luck A waren 3 van de 6 dames afwezig, dus moest Samantha uit de B’s beginnen aan de wedstrijd. De opstelling zag er als volgt uit: Aanvalsvak: Samantha, Annemieke, Maarten en Jeroen en in de verdediging stonden de volgende namen: Amy, Thea, Rik en Hans. En de wissels: Arnold (B's) en Arno.

De Good Luckers begonnen de wedstrijd goed, met veel mogelijkheden maar ze gingen er nog niet in. Een enkele keer kwam Swift er uit, daaruit hebben ze 1 goede mogelijkheid gehad, maar die hebben ze niet benut. Het eerste doelpunt viel uit een vrije bal en die kwam op naam van Jeroen, dit doelpunt viel pas na ongeveer 10 minuten. Het tweede doelpunt was wederom voor Good Luck en kwam op naam van Annemieke. Dit doelpunt kwam tot stand door een goede doorloopbal. Swift kwam er in de eerste helft niet aan te pas. En nog voor rust werd het 3-0 door een schot van Amy.

Good Luck begon de tweede helft wat minder dan de eerste helft, maar dat ging al snel weer beter. Na 10 minuten kwam Arno erin voor Hans. Good Luck ging weer door met scoren, de score werd uitgebreid naar een 5-0 voorsprong door doelpunten van Thea en Annemieke. Na een kwartier in de tweede helft scoorde Swift voor de eerste keer. Even later werd het zelfs 5-2 en leek het erop dat Swift terug zou komen in de wedstrijd. Maar even later was het alweer 6-2 door een schot van Thea. En de score werd nog verder uitgebreid naar 7-2 door een schot van Jeroen. 10 minuten voor tijd kwam Arnold er nog in voor Rik. In de laatste minuten scoorde Swift nog de 7-3 en dat was ook de eindstand. Good Luck A speelde een goede wedstrijd en de 2 punten zijn dik verdiend.

Doelpuntenmakers: Jeroen (2), Thea (2), Annemieke (2) en Amy (1)