Wedstrijden > Good Luck 1/2 - 't Capproen 1/2

Datum: 23 augustus 2003

Good Luck 1/2 - 't Capproen 1/2

Op zaterdag 23 augustus 2003 stond het laatste oefenduel voor de Good Luck selectie op het programma. Tevens werden deze dag de namen voor Good Luck 1 en 2 bekendgemaakt door coaches Van Hooydonk en Quak. Nadat de selectie van een uitgebreide lunch had genoten werden de namen bekendgemaakt.

Good Luck 1
Heren: Nico Overduin, Jan-Willem de Vos, Arjan Zondervan, Marcel Kievit
Dames: Liesbeth Los, Samantha de Vos, Britt Abbas, Heidi Kamerling

Good Luck 2
Heren: Dick Boeter, Leo van der Made, Ingmar Adam, Gijsbert Gille, Arie Jan Hartensveld, Adwin Krijger
Dames: Petra van der Valk, Marjon Soeteman, Myrna van Brussel, Nicole van den Berg, Mariëlle de Looze

Er werd een wedstrijd van drie maal een half uur afgewerkt. Aanvankelijk zou ’t Capproen uit Hellevoetsluis met twee ploegen komen, maar dit konden ze niet bewerkstelligen. Twaalf spelers was het maximum, vandaar dat werd gekozen voor anderhalve wedstrijd. De eerste drie kwartier was voor Good Luck 2, vervolgens kwam Good Luck 1 in actie. Er werden diverse zaken uitgeprobeerd. Uiteindelijk werd de eindstand bepaald op 16 - 9 in het voordeel van Good Luck.