Wedstrijden > Ventura Sport 1/2 - Good Luck 1/2

Datum: 9 augustus 2003

Ventura Sport 1/2 - Good Luck 1/2

Zaterdag 9 augustus reisde de halve selectie van Good Luck af naar Strijen voor het eerste duel van het seizoen 2003 - 2004. Spelers die kans maken voor het eerste team van Good Luck werden allen uitgenodigd. Het betrof een oefenduel tegen Ventura Sport, wat zowel op het veld als in de zaal een klasse hoger als Good Luck speelt (2e klasse landelijk). Aanvankelijk zou de wedstrijd om 15.30 uur gespeeld dienen te worden, maar door de extreme hitte hebben beide ploegen besloten de wedstrijd naar 11.00 uur te vervroegen. Echter was het geen gewone oefenwedstrijd. Ventura Sport was met een selectie van twee teams en wilde graag drie maal een half uur spelen. Vanzelfsprekend ging Good Luck akkoord. Coach Van Hooydonk keek verbaast toen hij zag dat zijn selectie opvallend goed haar eerste wedstrijd speelde. Na een ruime voorsprong van 0 - 7 liep Ventura Sport wat in. Good Luck ging wat zaken uitproberen en nam wat risico’s, waardoor er onnodig wat doelpunten tegen werden gescoord. Uiteindelijk werd de wedstrijd in het voordeel van de korfballers uit Middelharnis afgesloten, de eindstand was 13 - 15. Na afloop lag vrijwel de gehele groep uitgeteld op het strand van Costa del Ouddorp.