Wedstrijden > DSO A2 - Good Luck A2

Datum: 24 mei 2003

A2 wederom kampioen!

Na het kampioenschap in de zaalcompetitie, speelde de A2 op het veld een klasse hoger. In de zaal was Oranje Wit de grote concurrent in de strijd om de koppositie, op het veld werd het een nek-aan-nek-race met HKC. Een achterstand van 2 punten op deze ploeg werd vorige week, in een rechtstreeks duel om de eerste plaats, goedgemaakt door de A2. HKC kon in Middelharnis kampioen worden, maar werd door de A2 met 6-4 verslagen. De beslissing zou dus op de laatste speeldag vallen. Good Luck moest naar Klundert om tegen het als 3e geklasseerde DSO te spelen. De A2 startte in dezelfde opstelling, die een week eerder zo succesvol was geweest. Na een doelpuntloze openingsfase met kansen voor beide ploegen, wist Good Luck na 10 minuten een 2-0 voorsprong te pakken. Deze werd nog voor de rust, door goed aanvallend spel, uitgebreid naar 6-1. In de tweede helft wist DSO met Good Luck mee te scoren, maar nooit dichterbij te komen. De slotfase was weer voor de A2, dat de voorsprong nog vergrootte naar een eindstand van 14-6. Een terechte overwinning voor Good Luck na een sterke wedstrijd, hoewel de uitslag een klein beetje geflatteerd is. DSO had veel pech in de afronding. De vreugde bij de A2-ers was er niet minder om, weer kampioen! Bij terugkomst in Middelharnis met z'n allen op de foto en daarna werd de taart aangesneden. Tijd om na te genieten was er niet, veel A2-ers moesten namelijk al weer opdraven voor de volgende wedstrijd...