Wedstrijden > Good Luck 2 - Korbatjo 2

Datum: 30 september 2006

Good Luck 2 heeft niets in te brengen tegen koploper...

Zaterdag 30 september stond alweer de derde thuiswedstrijd dit seizoen op het programma en wel die tegen koploper Korbatjo uit Oud Beijerland. Het zou zeker een lastige wedstrijd worden tegen het altijd zéér fysiek spelende Korbatjo. Voor Good Luck begonnen Nicole v/d Berg, Samantha de Vos en Heidi Kamerling op de bank.

Het werd al snel duidelijk dat er weinig eer te behalen viel deze middag voor het tweede. Korbatjo begon in een hoog tempo en stond al snel op een 0-3 voorsprong voordat Good Luck hier de eerste treffer tegenover zette. Deze eerste treffer was gelijk ook de enige in de eerste helft zodat er bij rust al een niet meer weg te poetsen achterstand op het bord stond.

Na rust begon Good Luck iets beter en scoorde het 2 keer maar Korbatjo bleef in een zeer hoog tempo de wedstrijd spelen waardoor er ook in de tweede helft niets te halen viel voor onze ploeg. Hierdoor stond er na het laatste fluitsignaal een 6-20 stand op het bord en kunnen we tot de conclusie komen dat Korbatjo duidelijk een paar maatjes te groot was voor ons.

Volgende week de uitwedstrijd tegen middenmoter NIO, hopelijk kunnen de Good Luckers zich dan revancheren voor deze wedstrijd.

Doelpunten Good Luck: Samantha de Vos 2x, Ingmar Adam 1x , Nicole v/d Berg 1x, Leonie Noteboom 1x en Arnold Jansen 1x.