Wedstrijden > Scheldevogels 1 - Good Luck 1

Datum: 7 oktober 2006

Good Luck pakt punt in chaotisch duel

Iedereen was ervan overtuigd: vandaag moest er eigenlijk gewonnen worden. Bij een overwinning zouden we in ieder geval van de onderste plaats af komen.

Onder leiding van een ontzettend warrig leidende scheidsrechter probeerde Good Luck om te korfballen, maar dat wilde niet lukken. Onder andere door de leidsman maar ook door het vreselijk irritant spelende Scheldevogels. Bij het minste of geringste gaf deze brave borst vrije ballen en in 99 van de 100 gevallen tegen Good Luck. Op de bank waar ik naartoe gestuurd werd, maar het toch niet volhield, gingen mijn gedachten uit naar het wereldkampioenschap voetbal: de wedstrijd met onze Russische scheids die er heel weinig van bakte. Maarja, je moet er mee leven zeggen ze wel. Eigenlijk is dit geen verslag van een wedstrijd zoals ik ze graag schrijf. Of we nu winnen of verliezen, je moet een zo positief mogelijk verslag maken.

Positief was de manier waarop we het gelijke spel uit het vuur sleepten. Één punt was op het moment van affluiten het beste resultaat. Dineke en Ingmar bedankt voor het reserve zitten.

Doelpuntenmakers: Petra 1 - Myrna 1 - Jan-Willem 1 - Nico 1 - Arno 1