Wedstrijden > Good Luck 1/2 - Keep Fit 1/2/3

Datum: 4 november 2004

Good Luck 1/2 - Keep Fit 1/2/3

Donderdag 4 november was dit seizoen voor het eerst sporthal De Staver weer het decor voor de thuiswedstrijden van Good Luck. Good Luck 1 en 2 traden in een oefenduel aan tegen Keep Fit uit Roosendaal. De trouwe aanhang van Good Luck was ook tijdens beide duels aanwezig en in een redelijk gevulde Staver startte Good Luck de zaalcompetitie.

Het incomplete, jonge tweede team speelde tegen een combinatie van het 2e en 3e van Keep Fit. De formatie van coach Kattestaart begon goed en kwam met degelijk spel op een 6 - 4 voorsprong. Echter werd de rust bereikt met een 7 - 8 achterstand. In de tweede helft was duidelijk te zien dat Good Luck 2 verdedigend steekjes liet vallen. Keep Fit 2 strafte dit direct af en liep zo’n vier doelpunten uit. Dit gat was niet meer te overbruggen en de eindstand werd door Keep Fit op 11 - 15 gehouden.

Bij Good Luck 1 startte Myrna van Brussel op de plaats van vakantieganger Marjon Soeteman. De ploeg van coach De Leeuw begon ook scherp en stond vrij snel op een 4 - 0 voorsprong. Het zou voor het publiek een aantrekkelijk duel worden met veel doelpunten. Na deze tussenstand scoorden beide ploegen er behoorlijk op los, zodat men de kleedkamer in ging met een 11 - 9 ruststand. Ook in de tweede helft begon Good Luck zeer scherp en bouwde vrij snel de voorsprong uit. Vervolgens kwam Keep Fit weer wat dichterbij, maar dichterbij als 3 doelpunten kwam de ploeg van coach Erik Buizer niet meer. Good Luck won de strijd met 20 - 17 en zaterdag 6 november is TOP uit Arnemuiden voor beide ploegen de oefenpartner. Good Luck speelt in de nieuwe sporthal in Arnemuiden i.p.v. in Middelburg.

Doelpunten Good Luck 1: Jan-Willem de Vos (5), Marcel Kievit (4), Liesbeth Los (3), Britt Abbas (2), Heidi Kamerling (2), Nico Overduin (2) en Arjan Zondervan (2).