Wedstrijden > Movado 9 - Good Luck 5

Datum: 30 mei 2007

Good Luck 5 kampioen!

Jij schrijft hier wel een stukje voor he, zeiden verschillende personen tegen mij gisteravond. Nou vooruit dan maar. Zoals de titel al zegt is het midweekteam gisteravond 30 mei kampioen geworden. Omdat er eerder was verloren van de koploper moest er gewonnen worden om zo op doelsaldo kampioen te worden. Zo is het dus ook gegaan, in de tweede helft werd Movado 9 met 5-7 verslagen.

Aangezien het merendeel van het midweekteam er niet was, werd het team aangevuld met personen uit Good Luck 3 en een herintreedster. Voor rust kregen we erg veel ruimte en kansen, zoveel zelfs dat je er haast geen raad mee wist. We scoorden dan eigenlijk ook te weinig en zo stonden bij rust beide ploegen in balans; 3-3.

In de tweede helft kwamen we gelijk weer op voorsprong door een doelpunt van Samantha en kwam de thuisploeg weer gelijk door een onterechte strafworp. De scheidsrechter had daar trouwens wel vaker moeite mee om te beoordelen of iets een overtreding was of niet. Maargoed, het eerste aanvalsvak mocht weer aan de bak en kreeg in de 2e helft wat minder ruimte. Toch kwamen we via schoten van Liesbeth en Gijsbert op 4-6. Vlak voor tijd kwam Movado nog terug tot 5-6 door een nu wel terechte strafworp en werd door Samantha uiteindelijk de eindstand bepaald op 5-7. Een niet zo goede wedstrijd, toch gewonnen! Enneuh...KAMPIOEN!!

Van onze trouwe supporters die naar Dordrecht waren afgereisd kregen we nog een bloemetje voor het kampioenschap, ook de mensen die alleen vandaag meespeelden :). Geconcludeerd mag worden: Het is best gelopen.

Ohja Jikke had tegen me gezegd dat ik in het stukje geen reclame mocht maken voor www.tuugie.nl, dus ik zal dan ook geen reclame maken voor www.tuugie.nl