Wedstrijden > Movado E2 - Good Luck E1

Tekst: Irene van Peperstraten
Foto('s): Irene van Peperstraten

Movado E2 - Good Luck E1

Terwijl de meeste mensen nog heerlijk in hun bed lagen, moest de E1 op zaterdag 29 december om 7:45 uur verzamelen, zodat we om 9:00 uur konden spelen. Lindsay en Arnold waren de avond daarvoor nog naar het eindfeest van de champions league geweest in de staver, dus ook zij moesten nog wat slaap uit hun ogen vegen... gaaaap...

De tegenpartij daar en tegen had wat langer kunnen slapen en begon met een "indrukwekkende" warming up, uiteraard liet onze E1 zich daardoor niet kennen, dus werd er voor de wedstrijd eerst eens luidruchtig ge-yelled (?).. zoo, dat was alvast weer recht getrokken. Maar dat het een spannende wedstrijd zou gaan worden tussen de nummer 1 en 2 op de lijst.. ja, dat was ook wel duidelijk..

We begonnen met Frederique, Glenn, Anouk en Jacintha in het aanvalsvak, waar leuk heen en weer werd gespeeld, met af en toe wat kleine kansjes, maar na 10 minuten werd er dan toch gewisseld en waren het Lisanne, Chantel, Jon en Jaco die mochten gaan aanvallen.. De eerste helft werd afgesloten met 0-0.

Brian kwam er in voor Glenn, maar ook dat bracht geen punten met zich mee, beiden partijen verdedigde hun korf erg fel. Maar negen minuten voor het einde kwam er plots een behoorlijke versnelling in het spel toen Lisanne de 0-1 scoorde, helaas stonden we zo enthousiast nog te juichen, dat de Movado binnen 30 seconden de gelijkmaker scoorde.. en toen twee minuten later de 2-1 kwam van Movado, moesten we toch even slikken.. Hier weg gaan zonder punten, dat zat echt niet in de planning, want we zijn toch op z'n minst evengoed, of eigenlijk gewoon beter als de nummer 2..

De tijd op de klok leek ineens veel sneller te weg te tikken, dus er moest echt nog wat gebeuren, en onder aanmoediging van de vader en zus van Chantel, en Ingmar, die speciaal naar Dordrecht waren gekomen voor deze wedstrijd, scoorde Lisanne 2 minuten voor tijd de gelijkmaker!!! Movado - Good Luck E1 2-2...en we staan dus nog steeds bovenaan!!