Wedstrijden > Albatros E5M - Good Luck E1

Tekst: Irene van Peperstraten
Foto('s): Irene van Peperstraten

Albatros E5M - Good Luck E1

Onverwacht hadden we ook deze zaterdag een wedstrijd, maar gelukkig kon iedereen erbij zijn. Dus vertrokken we aan het begin van de middag naar Zwijndrecht.

We begonnen de wedstrijd met Glenn, Brian, Anouk en Frederique in het aanvalsvak. En in die eerste 10 minuten scoorde Frederique de 0-1 en de 0-2. Na tien minuten werd het aanvallen overgenomen door Chantel, Jacintha, Jon en Jaco. Het was Jacintha die de 0-3 en de 0-4 maakte..

en dus gingen we met een ruime voorsprong de rust in. Die voorsprong was zeker verdiend, want er werd goed overgespeeld en ook de kansen werden goed benut. De momenten dat de bal in handen van de tegenstander was, duurden zelden lang, omdat de ballen goed onderschept werden.

Na de rust kwamen Laura en Lisanne het veld in, zij namen de plaatsen in van Jaco en Chantel. En ook na rust had Good Luck duidelijk de overhand. Frederique kreeg wederom de mogelijkheid om te scoren, en zo werd het 0-5 en 0-6. Ook Anouk en Lisanne hadden een paar mooie kansen, die helaas onbenut bleven. en een bijzonder complimentje voor Brian, die bijna alle ballen afving en weer goed doorspeelde, zo bleef de bal heeel lang in het bezit van Good Luck.

In de laatste tien minuten was het wederom Jacintha die scoorde en zo werd de wedstrijd afgesloten met een eindstand van 0-7. Ondanks dat we ruim gewonnen hebben, was het een hele leuke wedstrijd om naar te kijken, goed samenspel en lekker vlot de bal door gespeeld! En wederom gezellig veel publiek van Good Luck voor deze wedstrijd. Tante van Chantel bedankt voor het rijden!

Nu twee weken geen wedstrijden, maar dan gaan we er weer fris tegenaan.