Wedstrijden > Good Luck 3 - GKV 7

Datum: 16 februari 2008
Tekst: Gijsbert Gille

Twee punten voor Good Luck 3 na oersaai duel

Good Luck 3 speelde tegen GKV 7, de hekkensluiter van de poule. De uitwedstrijd werd met 5-16 gewonnen dus we waren duidelijk favoriet.

Ook vandaag zouden we geen problemen krijgen tegen GKV. Na ongeveer een kwartier stonden we 5-1 voor en was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. We hadden vrij lange aanvallen met steeds goede kansen. De tegenstander gaf veel ruimte, waardoor we rustig konden aanleggen voor het schot. De ruststand was 8-2.

Niet geheel onverwacht vervolgde een taaie tweede helft waarover eigenlijk niet zoveel te vertellen valt. De score werd nog wat uitgebouwd, maar het was moeilijk voor Good Luck om nog echt de motivatie op te brengen om over de tegenstander heen te walsen. Uiteindelijk werd er bij 14-5 afgefloten.

Volgend week spelen we uit bij HKC 6. Thuis hadden we verloren van die ploeg met 11-13. De verwachting is dan ook dat deze wedstrijd een stuk interessanter zal worden en we zullen zeker aan de bak moeten.

Doelpunten Good Luck: Arie Jan Hartensveld (4), Anne de Jong (2), Marjo Joppe (2), Ad Fransen (2), Adwin Krijger (2), Maarten Vijfhuize (1) en Harm Weijman (1).