Wedstrijden > Good Luck 3 - VIOS 3

Datum: 1 maart 2008
Tekst: Gijsbert Gille

Gemakkelijke winst Good Luck 3 tegen VIOS

Op 1 maart stond de thuiswedstrijd tegen VIOS op het programma. De uitwedstrijd hadden we gemakkelijk gewonnen met 18-4 dus vooraf waren we duidelijk favoriet. In verband met vakantievierders en blessures speelden we met Marian, Jessica, Els, Anne, Arie Jan, Wim, Adwin en Harm in de basis. De scheidsrechter dacht nog een rekening te kunnen vereffenen met Elleboog-Maart, maar dat was dus helaas voor hem niet mogelijk. Op de bank begon uiteraard niemand.

In de eerste helft had Good Luck een overwicht, maar dit kon nog niet echt in scores worden uitgedrukt. Dit kwam vooral door pech in de afronding, want de geloste schoten waren toch best zuiver. Verdedigend kwam Good Luck echter nauwelijks in de problemen. Omdat VIOS de weinige kansen die ze kregen ook niet hadden benut werd gerust met een 6-0 voorsprong.

In de tweede helft kwam VIOS dan toch aan scoren toe, maar spannend zou het nooit worden, want het was nog steeds eenrichtingsverkeer. Zo denderden we voort en werd de einduitslag bepaald op 13-2.

Volgende week speelt Good Luck 3 de uitwedstrijd bij koploper Vriendenschaar 6.

Doelpunten Good Luck: Arie Jan (5), Els (3), Jessica (2), Anne (1), Marian (1) en Wim (1)