Wedstrijden > Vr'schaar (H) 6 - Good Luck 3

Datum: 8 maart 2008
Tekst: Marianna Nobel

Good Luck 3 verliest van koploper

Vandaag speelde Good Luck 3 de uitwedstrijd bij Vriendenschaar in Hardinxveld Giessendam. Deze ploeg is koploper, dus dat we er tegenaan moesten wisten we bij voorbaat!

Jan Kransse kwam het derde versterken en zo konden we de wedstrijd beginnen. De tegenpartij scoorde al snel, maar Els kon snel antwoord geven met een goed schot, 1-1. Vervolgens wist de tegenpartij uit te lopen naar 3-1, maar door goed samenspel en ervoor te gaan kon Harm tot twee maal toe een mooi afstandschot maken waardoor het 3-3 werd. Tot aan de rust een spannende wedstrijd die redelijk gelijk op ging. We gingen de rust in met 1 punt achterstand.

Na de rust lukte het zeer moeilijk om onze kansen goed af te maken, terwijl de tegenpartij daar geen last van scheen te hebben en al snel stonden we 15-5 achter. Toch waren we niet vergeten hoe het moest en in de laatste 2 minuten wisten we nog twee keer te scoren. Helaas maakte dat voor de stand niet veel meer uit.

Helaas verloren met 15-7, maar Good Luck 3 heeft vandaag een sportieve wedstrijd gespeeld en er hard voor gewerkt. Volgende week hopelijk weer winst, we moeten dan thuis spelen tegen Kinderdijk 6.

Doelpunten Good Luck: Harm (3), Els (2), Jessica (1), Adwin (1)