Wedstrijden > Ten Donck 1 - Good Luck 1

Datum: 20 september 2008
Tekst: Gijsbert Gille

Good Luck 2 pakt eerste winst; Good Luck 1 nog puntloos

Op 20 september speelde de selectie de derde speelronde van het seizoen. Met Nico en Jeroen weer terug van blessures waren we weer redelijk compleet. Good Luck 2 ging op bezoek bij De Voltreffers 2 in Oosterhout. Good Luck 1 reisde af naar Ridderkerk om het op te nemen tegen Ten Donck 1.

In Oosterhout speelde Good Luck 2 een goede wedstrijd. Dit is ook terug te zien in de uitslag van 4-9. Echter was de overwinning moeilijker behaald dan de uitslag doet vermoeden. We speelden een redelijke eerste helft die werd afgesloten met een magere 2-3 voorsprong. In de tweede helft kwamen De Voltreffers terug tot 4-4, dit eigenlijk tegen de verhouding in. Gelukkig wist Good Luck 2 zich daarna goed te herstellen en werd het weer 4-6. Toen we eenmaal op 3 doelpunten verschil kwamen was het verzet van de thuisploeg gebroken en gingen de punten mee naar Middelharnis.

Good Luck 1 kreeg in Ridderkerk een nieuwe teleurstelling te verwerken. Volgens de 'kenners' gaat Good Luck 1 degraderen en zal Ten Donck 1 voor de titel kunnen gaan. Dit was op het veld totaal niet terug te zien. Bijna de gehele wedstrijd stond Good Luck 1 op voorsprong. Vlak voor het einde ging het toch nog mis. Via een discutabele strafworp kwam de thuisploeg op 9-8 en daar bleef het bij. Zo staat ons eerste nog steeds puntloos onderaan.

Volgende week spelen beide teams thuis. Good Luck 2 om 14.30u tegen Vriendenschaar (H) 5 en Good Luck 1 om 16.00u tegen Velox.