Wedstrijden > Juliana B1 - Good Luck B

Tekst: Jonathan van den Hoek
Foto('s): Daisy Vroegindeweij

Juliana B1 - Good Luck B

We moesten al vroeg aanwezig zijn omdat we trainingspakken zouden krijgen. We moesten dus eerst naar Oude Tonge om bij het bedrijf van Kroon een foto te laten maken. Daarna zijn we naar Oud Gastel gegaan om onze wedstrijd te spelen. Djoel was er niet bij dus we hadden maar een wissel Melanie. Het aanvalsvak begon lekker en scoorde via Jonathan. Maar Juliana wist wat terug te doen en scoorde ook. Carolien scoorde voor Good Luck daarna scoorde Juliana weer. De volgende drie doelpunten waren voor Good Luck via Ivo, Daisy en Jessie. Daarna scoorde Juliana nog een keer en het was rust. Na de rust begon Juliana fel en scoorde twee keer en stond de stand dus op 5-5. Daarna begon Good Luck weer te scoren en kwam het op 5-8 via Carolien, Jessie en Melanie. Juliana scoorde nog een keer waarna Good Luck nog drie keer in de korf wist te schieten via Jessie en Melanie en de eindstand op 6-11 zette.