Wedstrijden > Keep Fit 1 - Good Luck 1

Datum: 11 oktober 2008
Tekst: Gijsbert Gille

Good Luck 2 wint; Good Luck 1 opnieuw net niet

Op 11 oktober speelde Good Luck 1 en 2 beide een uitwedstrijd. Good Luck 2 wilde graag revanche nemen op het zwakke optreden van vorige week tegen DSO 3. Voor Good Luck 1 was het belangrijk om eindelijk eens beloond te worden met punten.

Good Luck 2 speelde bij Oranje Nassau 3 in Vlaardingen. Deze ploeg had net als ons tweede slechts twee punten verzameld uit vijf wedstrijden. In de eerste helft hadden we al genoeg mogelijkheden om afstand te nemen, maar de bal wilde er steeds maar niet in, waardoor er een magere 2-3 voorsprong bij rust was. In de tweede helft ging dat een stuk beter en kon er een gat worden geslagen (2-6). Oranje Nassau probeerde steeds nog wel terug te komen, maar onze verdediging stond goed, waardoor de aanval voldoende mogelijkheden kreeg om de overwinning veilig te stellen. Het eindsignaal klonk bij 5-9.

Voor Good Luck 1 is het spijtig dat ruststanden niet meetellen voor de klassering. Anders zou ons eerste waarschijnlijk de koppositie innemen in de poule. Ook deze week had Good Luck in de eerste helft het initiatief. In Roosendaal bij Keep Fit stond het bij rust 6-7 en deze voorsprong werd uitgebouwd tot 6-9. Toch kwam de thuisploeg weer terug en ging de wedstrijd gelijk op. Op het laatst wist Keep Fit een gaatje te slaan en het eindoffensief van Good Luck was net te weinig om punten mee te nemen. Het werd 15-14. Opnieuw kwam ons eerste net te kort en staan het nog steeds onderaan in de poule. De komende twee wedstrijden tegen ELKV en Dubbel Zes '66 moet het toch echt gaan gebeuren.

Volgende week spelen Good Luck 1 en 2 thuis. De aanvangstijden zijn vervroegd voor deze zaterdag. Good Luck 2 speelt om 13.30u tegen Nikantes 2. Good Luck 1 ontvangt ELKV 1. Deze wedstrijd zal beginnen om 15.00u.