Wedstrijden > Good Luck AM - Voltreffers A2

Datum: 7 februari 2009
Tekst: Edwin Ploeg

Good Luck AM - Voltreffers A2

In de 5e minuut werd de score geopend door Voltreffers met een afstandschot. in de 7e minuut kregen wij een strafworp die door Linda helaas niet werd benut. Met een incompleet team, waarbij helaas weer moest worden gevraagd om steun van de B-jeugd, die het overigens zeker niet verkeerd deden. Ivo scoorde in de 8e minuut de 1-2. Vlak ervoor werd helaas ook een afstandschot benut door de tegenpartij. In de 10e minuut werd er wederom gescoord door de Voltreffers met een afstandschot. In de 13e minuut scoorde Nadine een strafworp en zo blijft het lange tijd redelijk gelijk opgaan. De kleinste supporter van vandaag maakte het meeste herrie. Waarschijnlijk dacht vader Adwin (die vandaag scheidsrechter was) dat de kleine Mandy nog niet genoeg adem zou hebben voor zo'n grote coca cola toeter. In de achtste minuut werd helaas het doelsaldo ruimer door een korte kans, afgemaakt door Voltreffers. In de zesde minuut voor rust kregen de Voltreffers ook een strafworp die ook door hen gemist werd. Stand weer gelijk qua gemiste strafworpen 1-1. Vlak voor tijd met nog een minuutje of drie te gaan, werd de afstand vergroot tot drie doelpunten. Ruststand 2-5.

Ondertussen werden er tijdens deze wedstrijd wat onrustige taferelen waargenomen toen club-icoon Dick Boeter zijn rentree voorbereidde aan de zijlijn. Opvallende detail bij de weer soepele Dick, die na 8 jaar zijn rentree maakte was dat hij eigenlijk grammetje dikker is geworden. Hoe doet die man het...?

De meiden en 2 heren van de B's gingen goed van start wat resulteerde in de openingstreffer van Kees in de 2e helft. Helaas werd er binnen 2 minuten tegen gescoord. Zo bleef de stand een verschil houden van 3. Het samenspel verliep vooral in de aanval moeizaam, veel keren samen naar de paal en als er dan al eens een korte kans kwam, ketste deze helaas uit de korf. Ondanks dat de meiden zich goed weerden liep de tegenstander langzaam uit naar 5 doelpunten. Vooral de als heer spelende Linda had het erg zwaar met haar 1 kop langere heer. In de 11e minuut werd het hierdoor 3-9 waarna het 10e punt al snel volgde. In de 17e minuut voor het einde werd helaas ook de 11 gescoord. Opvallende dame die erg goed speelde vandaag, was Nadine. Vlak voor tijd werd nummer twaalf in het kunststof mandje gelegd, maar pas na dat de bank opschrok, Ivo kwam hard in botsing met de paal maar kon de wedstrijd probleemloos afmaken. Eindstand 3-12.