Wedstrijden > GKV 3 - Good Luck 2

Datum: 14 februari 2009
Tekst: Elly Quak

Good Luck 2 pakt de volle winst tegen GKV 3

Na het mooie gelijkspel van vorige week bij de koploper Oranje Wit was iedereen er op gebrand om ook punten te gaan pakken bij de nummer 2 uit de poule, GKV uit Gorinchem. Met uitzondering van Clarinda waren alle spelers/speelsters aanwezig.

Met Hans op de bank werd de wedstrijd begonnen. Helaas was het begin niet zo goed. Slordig balverlies en een slechte concentratie zorgden er voor dat GKV al snel op 2-0 voor kwam. Gelukkig wisten we ons snel te herpakken en ondanks dat er veel onnodig balverlies was (door met vlagen slordig spel), wisten we ons goed terug te knokken in de wedstrijd. Verdedigend zat het weer prima in elkaar en ook aanvallend werd er met name door het 2e aanvalsvak optimaal geprofiteerd van het slechte en soms domme verdedigen van de tegenstanders. Met een gelijke stand werd de rust bereikt.

Na rust ook een gelijk opgaande strijd. Hans die aan het begin van de 2e helft Marco verving. Tot een minuut of vijf voor tijd bleef de wedstrijd in evenwicht. Op dat moment wisten we echter een voorsprong van twee doelpunten te pakken. GKV sputterde nog wat tegen maar in de voorlaatste minuut wisten we opnieuw een voorsprong van twee punten te pakken. Helaas wist GKV in de laatste minuut nog wel te scoren maar dit veranderde niets aan het feit dat de twee punten mee gingen naar Middelharnis. 9-10 winst. Een prima resultaat en zoals de coach van de tegenpartij opmerkte een prima week voor Good Luck 2.