Wedstrijden > 't Capproen 3 - Good Luck 3

Datum: 14 februari 2009
Tekst: Edwin Ploeg

't Capproen 3 - Good Luck 3

Zaterdag 14 februari '09 met zijn allen richting het altijd mooie Hellevoetsluis met haar ietwat oude sporthal de Eendraght. Aangekomen in de hal moesten er eerst twee mannelijke spelers zichzelf nog ontdoen van wat extra gewicht. De details hiervan zullen we u verder besparen, hoewel in de gang bij de toiletten werd het daarna een stuk rustiger.

Over naar de wedstrijd, op zich werd er goed en serieus voorbereid door onze heren en dames. De warming-up werd serieus aangepakt en het leek of we er volledig klaar voor waren. De wedstrijd werd gefloten door onze oude bekende Marcel bij gebrek aan onze eigen scheidsrechter. Hij heeft het overigens erg goed gedaan, er was namelijk eigenlijk geen commentaar tijdens of na de wedstrijd. In de aanval begonnen Maert, Jessica, Yvette en Edwin. In de verdediging stonden Adwin, Marjo, Harm en Anne. De wedstrijd op zich liep erg slecht, dit blijkt ook wel uit de eindstand van 7-3. Vooral ondergetekende liep eigenlijk vooral zichzelf flink in de weg. Doorloopballen die door mij niet meegegeven werden, wat hij eigenlijk wel moest doen, hadden het tij misschien wel kunnen keren. Hier blijkt toch nog wel wat angst te zitten om daarbij geen balverlies te lijden.

In het eerste verdedigingsvak werd er duidelijk nog het best gecombineerd. De doelpunten voor ons werden gemaakt door Edwin en Maert vanuit een afstandschot aan het eind van de wedstrijd werd er toch nog een strafworp benut door Maert. Ik ben er klaar mee en ga verder niks meer over de wedstrijd vertellen.