Wedstrijden > Good Luck F2 - DSO F2M

Datum: 21 februari 2009
Tekst: Edwin Ploeg

Good Luck F2 - DSO F2M

Na een iets verlate start zijn ze dan toch begonnen de meiden en jongens van de F2. Al binnen een halve minuut stond het al 1-0 voor de gasten. Met Milou startend op de reservebank. Opvallende speler in de eerste helft was toch wel Jens die zeer regelmatig de bal onderschepte. 5 min strafworpen gooien waarin heel goed: Stephan zeker vier doelpunten voor zijn rekening nam. Milou er drie of meer maakte en Jens en Nikki allebei een keer scoorde. William scoorde nog niet, maar met nog wat oefening komt dat ook bij jou helemaal goed. In het tweede kwart werd Milou ook ingezet. Ze was nog even wat onwennig maar daarna deed ook zij goed mee. In de 5e minuut was het heel even een schietfeestje van DSO maar door goed verdedigen van Nikki was het balbezit weer terug bij Good Luck. In de laatste minuut werd er nog bijna gescoord door DSO maar gelukkig voor ons bleef het bij 1 doelpunt.

Start 2e helft en Jens begint op de bank. De dames van DSO beginnen sterk, waarschijnlijk helpt die energie drank. Ook Good Luck doet goed mee, maar vergeten toch nog vaak dat zij moeten verdedigen. Een doelpoging van Stephan werd helaas afgefloten door goed verdedigend werk. Via een bal over de lijn kwam Good Luck weer in balbezit, dit werd bijna direct afgestraft. De lange bal van Stephan werd onderschept. Zinderende momenten onder de korf terwijl de meiden van DSO maar bleven schieten was het gevolg. 5 min strafworpen gooien waarbij je kon zien dat er toch wel wat vermoeidheid was opgedoken. Er werd minder vaak gescoord maar William maakte dan toch nog zijn doelpuntje. Wederom was er een momentje van niet helemaal opletten en daar maakten de dames van DSO direct gebruik van. Er werd gescoord na niet echt goed verdedigen van onze jongens en meiden. Ik heb een leuke wedstrijd gezien, de eindstand werd 0-2.