Wedstrijden > Korbatjo E2 - Good Luck E

Tekst: Irene van Peperstraten
Foto('s): Irene van Peperstraten

Korbatjo E2 - Good Luck E

Vanochtend mochten we al vroeg op pad, we moesten om kwart over 8 verzamelen. En we gingen met een grote groep op pad, want ook de D1 moest naar Korbatjo. Toen we bij Korbatjo aankwamen, merkten we dat we geen shirtjes bij ons hadden, maar gelukkig hadden al veel van ons het blauwe trainingshirt aan en mochten we ook van de D1 nog blauwe shirtjes lenen. Het stond wel heel grappig, want zo had Milou bijvoorbeeld het shirt aan van Frederique en speelde Manon als Doortje.

Voor de wedstrijd gingen we alvast zelf ingooien en dat ging al best lekker. Toen de wedstrijd begon, mochten Annelijn, Jara, Hans en Jens als 1e beginnen met aanvallen. En we hadden er gelijk goed het tempo inzitten, we hebben goed gespeeld en daardoor werd het al snel 0-1 via een prachtige doorloopbal van Jara. Wat later scoorde ook Annelijn, 0-2.

Na 10 minuten was het tijd om te wisselen van aanval en mochten Milou, William, Manon en Tygo hun kansen gaan beproeven. Voor Manon was het de eerste keer dat ze een hele wedstrijd moest spelen, maar ze deed het al heel goed. En het was ook wel heel fijn dat we Tygo mochten lenen van de D1. Ook nu werd er weer goed gespeeld en William scoorde de 0-3.

Daarna was het rust. Jikke vertelde ons dat we goed aan het spelen waren en waar we nog een beetje op moesten letten. Ook kregen we nog lekker wat te drinken en konden we onze schoenen even borstelen :-D

Na de rust moesten we er weer hard tegen aan, maar je kon wel merken dat we nu een beetje moe waren, het ging niet meer zo heel snel en ondanks dat we nog heel vaak op de korf mochten schieten, was het alleen Annelijn die er nog 0-4 van maakte. En dat was dus ook de eindstand en daar waren we best heel blij mee.

We hebben nog even bij de D1 gekeken en daarna lekker gedoucht. Voor dat we naar huis gingen kregen we zelfs nog een ijsje van Jikke, nou ze mag best vaker mee om te coachen hoor, we vonden het heel gezellig. En we moesten ook heel erg lachen om de moeder van Jacintha, die was haar autosleutel kwijt, dus gingen we met z'n allen zoeken, maar toen bleken ze gewoon in haar jas te zitten.

Tot de volgende keer,
Groetjes van Good Luck E