Wedstrijden > Sporting Delta D4M - Good Luck D1

Datum: 7 november 2009
Tekst: Kees Anemaat

Sporting Delta D4M - Good Luck D1

Hallo allemaal wij D1 moesten vanochtend (7 nov) in alle vroegte 8:15 uur verzamelen bij de Staver voor onze eerste wedstrijd weer in de zaal, tegen Sporting Delta Dm4 uit. We misten Tygo en Wendy (die had de shirts bleek later). We waren daar al om 9:15 uur Kees was daar al want die moest eerst nog even werken en die vroeg waar Wendy was en waar de shirts waren. Nou geen shirts, dus we spelen in de blauwe shirts. Op het gemakje omkleden en daarna verzamelen op de tribune, en daar werd de opstelling bekend gemaakt. In de aanval mochten beginnen Sharon, Jochem, Frederique en Lisanne. In de verdediging begonnen Jacintha, Anouk, Glenn en Laura. De wissels waren Chantel en Marieke en die moest wisselen met Lisanne omdat zij dezelfde maat schoenen heeft (Marieke was d'r schoenen vergeten). En Chantel moest wisselen met Laura. De eerste helft ging redelijk we moesten allemaal even weer een beetje wennen, dit was ook de eerste wedstrijd in de zaal. We hadden heel veel kansen en waren allemaal jammer genoeg mis. Het was rust en de stand was 2-0. In de rust kregen we te horen wat er nog beter zou moeten, onder andere moest de snelheid in het spel omhoog en absoluut geen boogballetjes meer. En wat bleek, nu de snelheid weer in het spel was werd het na 8 minuten spelen 2-1 (gescoord door Frederique). Helaas kort erna kwam de tegenpartij ook tot scoren 3-1. Daarna werd het, een toch wel snelle en leuke partij alleen ging de tijd te snel en het bleef tot einde wedstrijd 3-1. Kortom een wat zwak gestarte eerste helft (twee tegen treffers) en een hele goede tweede helft waarbij wij en ook Sporting Delta maar 1 keer tot scoren kwam. Jammer maar we gingen met een goed gevoel naar huis. Meiden en Jongens D1, good luck bij de volgende wedstrijd.