Wedstrijden > Albatros 7 - Good Luck 4

Datum: 12 december 2009
Tekst: Adwin Krijger

Albatros 7 - Good Luck 4

Als eerste op speciaal verzoek toch even een rectificatie... In het wedstrijdverslag van vorige week had ik geschreven dat we als snel op een 0-1 achterstand kwamen maar dit was onjuist. Binnen enkele seconden stonden we namelijk 1-0 voor via een prachtig doelpunt van Jessica. De rest van het verhaal is inmiddels bekend!

Dan de wedstrijd van vandaag... Albatros 7 uit is altijd lastig althans we wilden waken voor onderschatting. Nadat we dan uiteindelijk de goede sporthal gevonden hadden kwamen we met een behoorlijk aangepast team zo'n 5 minuten voor aanvang van de wedstrijd aan. Het zou wel weer niet veel goeds beloven zo'n voorbereiding...

Vandaag speelden we met in de basis Leonie, Larissa en Els i.v.m het kerstbal in de Staver.

Tja wat moeten we eigenlijk over de wedstrijd melden? ... Dat we zo'n 28 kansen verprutst hebben voordat we de rust ingingen met een 2-1 stand op het bord. 2-1???? Jazeker we stonden achter met 2-1.

In de tweede helft ging het dan toch wel wat beter en begonnen we met de gelijkmaker van Gijsbert 2-2 waarna de voor Larissa ingevallen Nadine al heel snel de voorsprong op het bord zette 2-3 nadat Edwin een enorme kans had gemist. Dit bleef overigens toch wel het verhaal van deze pot. Schieten, afvangen, opbouwen, schieten, afvangen, opbouwen etc.

Ook de tweede helft misten we zo'n 267 doelkansen en zo was de uitslag toch wat geflatteerd. Maar goed de punten gingen mee naar Middelharnis en daar gaat het om. Eindstand 3-9. Invallers bedankt! Goed gedaan voor nu en alvast voor de volgende keer!

De wedstrijd analist.