Wedstrijden > PKC F6 - Good Luck F1

Tekst: Sanne de Vos
Foto('s): Thea van Sliedrecht

PKC F6 - Good Luck F1

Vandaag moesten we al vroeg uit de veren, aangezien we om 9.00 uur tegen PKC moesten spelen. PKC staat 1 plaats boven ons op de 2e plaats en omdat we vorige keer hebben we verloren met 2-5, wilden we nu extra ons best doen. Al vroeg in de wedstrijd kwamen we voor met 0-1 door een doorloopbal van Sanne. Vlak voor de rust maakte PKC echter gelijk. Na rust probeerden we ons goede spel voort te zetten. We hadden veel kansen, maar het 2e doelpunt wilde niet vallen, zelfs draaide een bal 2 rondjes over de korf, om er vervolgens naast te vallen.

PKC maakte er 2-1 van en al vrij snel maakte Sanne weer gelijk. Meteen na de 2-2 maakte PKC er weer 3-2 van. Aan het einde van de wedstrijd kregen we nog een aantal goede kansen maar de bal wilde er niet meer in.

Strafworpen: Quinty 5, Milou 4, Rif en Nikki 3 en Sanne 2.
Deze verloren we met 19-17.

De coaches waren zeer tevreden over ons, zeker omdat we dingen die we dinsdag hadden geleerd, nu al in de wedstrijd deden. Ze zeiden zelfs dat het onze beste wedstrijd van het seizoen was.