Wedstrijden > Good Luck E2 - Korbatjo E2

Tekst: Thea van Sliedrecht
Foto('s): Agnes Boeter

Good Luck E2 - Korbatjo E2

Spelers:, Milou Boeter, Rif Hoogenboom, Sophie Kardux, Nikki van der Made, Nathalie de Ruiter, Quinty van Sliedrecht, Sanne de Vos en William van Vugt

Eindelijk was het dan zover. De allereerste wedstrijd op het nieuwe complex, op kunstgras en met een 8-tal. Best spannend allemaal, ook voor de coaches... Hoe zou het gaan? De eerste helft waren de coaches tevreden. E2 deed heel goed zijn best en kwam met 2-0 voor, door heel goed samen te werken. Het was nog wel wat onwennig, wat moet je doen als jouw vak niks hoeft te doen? Een radslag maken, even huppelen... Dat bleek ook in de tweede helft toen de concentratie wat minder was. Helaas kwam Korbatjo terug en scoorde. De strafworpen werden voor het eerst onderhands genomen, onder aanmoediging van de supporters langs de lijn. Het team kreeg een dik compliment voor deze wedstrijd van de coaches.

1-0 William
2-0 Nathalie