Wedstrijden > ADO E3 - Good Luck E2

Datum: 25 september 2010
Tekst: Thea van Sliedrecht

ADO E3 - Good Luck E2

Spelers:, Milou Boeter, Rianne de Bruin, Rif Hoogenboom, Sophie Kardux, Nikki van der Made, Nathalie de Ruiter, Quinty van Sliedrecht, Sanne de Vos en William van Vugt

Hoewel ADO zich versterkt had met spelertjes die ook in een hoger team spelen, liet E2 zich niet inpakken. E2 probeerde goed over te spelen en dit werd beloond. Er werd ondervonden hoe vervelend het is om op kunstgras te vallen, maar gelukkig was er een wissel. De inhoud van de tas wordt dan ook uitgebreid met een verbandtrommel om in het vervolg deze ongelukjes aan de lijn te kunnen behandelen. Hoewel er hier en daar ook wat mis ging, bleef E2 veel sterker. Volgende week moeten we uit tegen Korbatjo E2, dit beloofd een spannende wedstrijd te worden, want inmiddels staat Good Luck E2 samen met Korbatjo E2 op een gedeelde eerste plaats in de competie.

0-1 Sanne
0-2 Rif