Wedstrijden > Juliana D2 - Good Luck D

Datum: 9 oktober 2010
Tekst: Brian Krijger

Juliana D2 - Good Luck D

Afgelopen zaterdag moesten we s'morgens vroeg om negen uur vertrekken bij de korfbal op de Oostplaatseweg, wij waren er om 9:01 u. dus net op tijd.
We vertrokken om 9:05 u. we moesten nog even Maas op halen in Den Bommel aan de molendijk, daar waren we om 9:20 u.
Zo zij Brian en nu op weg naar dat Ouwe Gastel.
We waren er om 9:45 u. we moesten snel omkleden want we wilden nog even warm lopen.
De wedstrijd begon precies om 10:00 u.
Al snel maakte Tygo een mooi doelpunt die helaas was afgekeurd, en daarna maakte hij er nog 2 maar die waren ook afgekeurd (de scheids was nog niet helemaal wakker).
Maar toen scoorde Brian de echte 0-1, het was een mooie korte kans, en toen zei Sanne telt die dan wel??
Even later maakte Ariënne de 0-2 en de 0-3, het waren allebei doorloopballen.
Toen kwam de rust en ging Brian de siroop halen.
Nou we gingen weer beginnen 2 min. Later scoorde Jetske een mooi afstandschot , het was der derde van het seizoen (als haar moeder er niet bij is gaat het beter).
Even later scoorde Ariënne de 0-5 dat was een afstandschot.
3 minuten later scoorde Sanne de 0-6 dat was een kort schot.
Toen scoorde een dame van de tegenpartij en was de stand 1-6.
5 min. Later scoorde Ariënne de 7-1 ze nam een mooie dieptebal.
Even later scoorde Sanne een rare doorloopbal maar hij zat wel dus was het 1-7.
Gelijk daar achter aan scoorde Ariënne het laatste doelpunt dat was al weer een doorloopbal.
2 min. Later floot de scheids af en hadden we de wedstrijd gewonnen.

Einde.