Wedstrijden > Scheldevogels 4 - Good Luck 3

Datum: 2 april 2011
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 3 nog steeds ongeslagen!

Op 2 april stond de tweede wedstrijd van deze (halve) veldcompetitie op het affiche voor onze spelers van het derde. Scheldevogels 4 uit, altijd lastig... We begonnen de wedstrijd in toch weer een hele andere samenstelling dan dat we gewend zijn. Deze match slechts één gastspeelster genaamd Agnes Boeter.

Na enkele minuten in deze wedstrijd was zij het die via een goede doorloopbal de 0-1 op het scorebord zette. Dat beloofde veel goeds. De moed zakte bij haar directe tegenstandster in de schoenen en dan met name in haar enkel want even later verliet zij geblesseerd het veld.

Het werd een wat moeizame wedstrijd van beide ploegen. Good Luck had de eerste helft veel last van de wind en de lange heren waardoor er weinig rebound was. Van 0-1 werd het 3-1 en golfde het een beetje op en neer. Good Luck scoorde een aantal malen en zo stond er een 5-6 voorsprong op het scorebord bij rust.

Vlak na rust scoorde Scheldevogels de 6-6. Deze stand bleef lang op het bord. Er waren wel wat kansen voor beide ploegen maar deze werden niet afgemaakt totdat een beetje een verwaaid schot er toch in ging en Scheldevogels een 7-6 voorsprong nam.

Good Luck zette nogmaals aan want het hoefde hier zeker niet te verliezen. Er werd wat onrustig gespeeld, te snel het schot gezocht en niet echt op de goede kansen gespeeld. Drie minuten voor tijd maakte Denise dan toch de gelijkmaker. Erop en erover dan maar want met deze korte tijd nog op de klok kregen we toch nog 2 goede mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen maar helaas werden deze niet afgemaakt en stond er een 7-7 op het bord waar beide ploegen vrede mee konden hebben.

Al twee wedstrijden ongeslagen!