Wedstrijden > Scheldevogels 2 - Good Luck 2

Datum: 19 maart 2005

Good Luck 2 wint oefenwedstrijd

Op 19 maart speelde Good Luck 2 een oefenwedstrijd bij Scheldevogels in Bergen op Zoom. Op het mooie sportcomplex van Scheldevogels werd deze wedstrijd in goede weersomstandigheden gespeeld. Good Luck 2 speelde nog zonder de geblesseerde Arie Jan Hartensveld. Maarten Vijfhuize nam zijn plaats in.

Coach Wilko Kattestaart besloot deze wedstrijd vooral te gebruiken om zowel verdedigend als aanvallend te experimenteren. Hoewel het spel van Good Luck niet groots was werd er wel gewonnen. Men stond vrijwel de gehele wedstrijd aan de goede kant van de score en via de ruststand van 4-5 werd er een overwinning van 7-11 geboekt.

Hopelijk krijgt dit resultaat in de competitie een vervolg. Men staat namelijk nog lang niet veilig en er zullen toch zeker zes punten bij moeten om degradatie tegen te gaan. Op zaterdag 2 april begint de competitie weer en speelt Good Luck 2 in Goes tegen titelkandidaat TOGO 2.

Doelpunten Good Luck: Arno Doornhein (3), Thea Melaard (2), Leonie Noteboom (2), Ingmar Adam (2), Kim Noteboom (1) en Jeroen Kras (1)